Kvinnoförtryck och svaga män

Jag förstår mig inte på hur jag lägger in ett klipp från SVT i bloggen (kanske någon som kan förklara?) i alla fall kan ni klicka HÄR och inte missa Uppdrag granskning imorgon.

7 reaktioner på ”Kvinnoförtryck och svaga män

  1. Jag har sätt klippet och ska försöka hinna med att se programmet. Mådde verkligen illa av klippet. Genomgående handlade det verkligen om -Håll käften eller bli våldtagen/mördad… Så fruktansvärt sjukt! Undrar hur många män inom tv och media-branschen som får påhopp av samma kaliber från kvinnor….

  2. Sv; Jaa men visst är dom! Man vill ju liksom att ens djur ska ha det så bra som möjligt 🙂 Och skönt att du inte behövt det, jag fick liksom betala lite över tusen kronor för 20minuters besök i söndags.. helt galet dyrt ju!

  3. Jag ska bara utföra en rutinåtgärd, så inget som misstänks så eg, hjärtat slår snabbare i någon microsek enstaka ggr så de vill kolla så det inte är ngt, samt kunna skriva av det från listan då

    kram

Kommentera

