What do sporty girls love…?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I min bokhylla står en bunke full med tändstickor, jag köpte hela bunden och flera hundra till på en loppis i somras. Tanden som sålde dem berättade att hon och maken hade samlat på sig denna skatt under all år de varit ute och rest så det är askar från hela världen. Ett roligt fynd tycker jag, den kanske roligaste asken tog jag en närmare bild på, vad säger ni om den?

DSC_0243DSC_0244 DSC_0246

DSC_0249DSC_0252

5 reaktioner på ”What do sporty girls love…?

  1. sv; Verkligen helt sjukt, förstår inte. Men samtidigt är det ju bevis, jag vet inte om det borde tas bort heller. Men jag förstår mej inte på folk som skriver att någon borde våldtas, bara för att de är lite irriterade. Herregud, vart är världen på väg?

Kommentera

