Flera nyanser av vitt

Snön kom återigen till Skåneland, i min vilda fantasi hade jag redan föreställt mig vår men det kommer dröja innan den knackar på dörren. Det är såklart ljusare om dagarna med snön men jag känner mig otroligt passiv tack vare denna årstid, jag behöver sol och värme helst igår. Men jag försöker i alla fall göra det bästa jag kan utav dagarna, idag var jag ute i stallet och tömkörde mina troll och för min minsting (född 2010) gick dagens lektion super. Jag utmanade henne idag och hon visade att hon kunde trava på volten (i töm) och att hon faktiskt kunde rygga också – jag är så stolt! Alla mina ponnysar är till salu, ett stor beslut jag tagit som kommer förändra mitt liv avsevärt då jag för första gången kommer leva utan (egna) hästar. Men det är det bästa att göra både för mig och mina hästar. Jag knäppte några bilder idag, vissa bra och vissa inte. Nedan finner ni två av mina favoriter från idag, jag gillar dem eftersom den ena visar flera nyanser av vitt och den andra flera nyanser av brunt, jag ser en fin kontrast i dem – vad tycker ni?

DSC_0161 DSC_0168 DSC_0192

3 reaktioner på ”Flera nyanser av vitt

Kommentera

