En dag likt så många andra

DSC_0230

 

Jag är hemskt trött idag. Gårdagen gick i ett och jag slappnade inte ens av när jag hade gäster för samtidigt bakade jag kakor och passade plåtar i ugnen. Jag är i alla fall glad att jag kom iväg till träningen och tog ut mig ordentligt på skivstångspasset även om det sätter sina spår idag. Hade jag fått önska mig något så hade det varit en halvdag på jobbet, få sluta tidigt och cykla hem och läsa en bok för att sedan lägga mig tidigt, mycket tidigt för att bara få sova, jag skulle behöva det.

En reaktion på ”En dag likt så många andra

Kommentera

