Jag klarade det!

 

 

 

 

Sådär. Äntligen. Hurra! Men bättre ljus så gick det mycket bättre! Nedan ser ni mitt sängbord som utsmyckats med min loppistax och två fina ramar från en nätauktion med mina kanske mest värdefulla vänner från en försluten tid, min förra D-ponny Alex och min barndomsvän (mormor och morfars katt) Isidor även kallad Isse.

Nu ska jag njuta av helgen och äta tårta, motionera några hästar och baka – vad ska ni göra i helgen?

 

DSC_0309 DSC_0319

DSC_0322DSC_0326

En reaktion på ”Jag klarade det!

Kommentera

