Våren flyttade in

 

Nu har jag gjort om lite i sovrummet och faktiskt fått till den där hemtrevliga känslan som jag förut saknade. Lampa i taket tycker jag är svårt att köpa eftersom jag aldrig hittar någonting passande däremot hittade jag dessa fantastiska bollar när jag var i Köpenhamn, de passade perfekt (som dekoration, ingen lampa). Nästa gång ska jag köpa på mig fler så att det blir som ett stort smycke som hänger ner från taket över sängen. Förutom detta bytte jag även kuddfodral och överkast, nu är det lite mer vår hemma hos mig.

 

För er som undrar om min nya katt så kan jag berätta att han är hemsk blyg och inte vågat ställa sig framför kameran än, men jag lovar att så fort hon är redo ska ni få se henne. Rut heter hon förresten och har knallblåa ögon och är supersöt.

DSC_0220DSC_0222

4 reaktioner på ”Våren flyttade in

  1. Åååh, älskar silkesbollarna, så snygga. Hoppas det går att hitta liknande här i Sverige =D

    Ska bli jätte kul att se bild på nya kissen framöver också.
    Det är en konst att vara snäll mot sig själv. Tur man har hela livet på sig att utvecklas och älska ännu mer. 🙂

    Vad vårigt och fint det se ut med lite ljusrosa, det gillar jag.
    Kram kram
    Madeleine

Kommentera

