Fyndat!

DSC_0272 DSC_0282 DSC_0287

 

Jag är så glad idag, även om jag försov mig och missade morgonträningen så skiner solen och jag öppnade balkongdörren innan för att få höra lite fågelkvitter (men fick stänga eftersom jag började frysa…). Aldrig mer ska jag bo utan balkong! Jag längtar efter att få ta fram mina fina balkongmöbler och blomlåda och förvandla min balkong till den mysigaste i stan, men detta får vänta lite, en bit in i mars och lite mer värme förts.

Vad tycker ni om mina fina näbbskor? De svarta i tyg köpte jag för flera år sedan men började inte använda fören denna vinter, skulle tro att jag helt enkelt inte ansåg att de var fina nog att bäras men nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och tycker de är hemskt fina (och så många komplimanger jag fått för dem!). Så när jag såg ett par fina lädernäbbstövlar i perfekt storlek så slog jag till, väl använda är dom men med lite sadelsåpa så kommer de se ut som nya. Vad jag fick betala? 40 kronor stövel´n!

5 reaktioner på ”Fyndat!

  1. Halloj syssling!
    Viken flashback jag fick när jag såg de bruna näbbstövlarna. Precis likadana hade mamma på 70- talet. Tror till och med att de finns kvar. Kul!
    // Kram

Kommentera

