Så här förvarar man bäst en rosa flamingo

Bästa förvaringen till glitter och ädelstenar hittade jag i Köpenhamn hos Søstrene Grene. Fina fack och genomskinlig så man lätt hittar vad man söker, nästa gång blir det fler boxar i andra storlekar för jag är extremt nöjd med denna lösning.

Sedan undrar jag en sak, min nya design här på bloggen, ni har inte sagt någonting om den. Ser ni den överhuvudtaget? 

DSC_0299

5 reaktioner på ”Så här förvarar man bäst en rosa flamingo

  1. Jag är nog lite dålig på att märka sådant, men du har det verkligen superfint här inne! Och fin förvaring. Jag har inte så mycket att förvara så än så länge nöjer jag mig med någon iittala vitrini (tror jag den heter) och en liten skål, men det är nog inte hållbar om det bara så blir någon liten grej till 🙂

Kommentera

