Fina Ina på radion

 

Idag har det varit en riktig kattdag. Först och främst skulle lilla Rut steriliseras och mitt mammahjärta klappade lite extra, speciellt eftersom vi inte känt varandra så länge och därför har hon inte börjat lite på mig riktigt än. Men i bilen på vägen var hon supersnäll och sa inte ett knyst, i väntrummet fortsatte tystnaden och hon fick väldigt mycket beröm av alla hon mötte och även kommentarer för hennes fina färg och söta ögon. På vägen till veterinärstationen lyssnade jag på Krister i P3 och där de efterlyste konstiga djur eller djur som gjort intryck. Jag ringde in och fick även göra min röst hörd så att säga, ni kan lyssna HÄR på hur det lät cirka 31 minuter in i programmet (utan musik). Eller ni kanske lyssnade live utan att veta att det var jag?

DSC_0335

6 reaktioner på ”Fina Ina på radion

  1. Åh lilla pissen, förstår att det känns i hjärtat!
    Men va konstigt det blev nu…. jag som kände på robin på riktigt.
    Vi får väl helt enkelt enas om att allt itne stämmer, men att vi är på god väg tillsamman! 🙂

  2. Fina Ina va gullig du är! 🙂
    Men ingen av bidragen är eg min musik 🙂 jag bara älskar tillställningen, är barnsligt förtjust i den! 🙂
    Just nu lyssnar jag på ”begging” och den är ju inget och ha om man inte får se den lilla killen dansa! hahah herre,han kunde ju nästan vara min son

  3. AWWW vilka sötisar:) jag har själv två kattsyskon och de rockar huset haha……Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning och mode, kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

Kommentera

