Vintage i Malmö

Borta bra men hemma bäst! Visst är det skönt att se nya vyer, träffa gamla vänner och känna på lite storstadspuls, men ack så skönt det är att komma hem sätta sig i soffan och klappa på katterna. Malmö stod på schemat och jag har besökt alla favoritbutiker, hittat några nya guldkort och provat på Raw food för första gången i mitt liv (som förövrig var en mycket trevlig upplevelse som jag tänkte berätta mer om en annan dag). Jag köpte mig även en prickig klänning som jag inte kunde motstå inne på Myrorna och så gick en dröm i uppfyllelse när jag hittade en sjömanströja inne på Emmaus (mitt Håkan hjärta tog bokstavligen ett extra skutt) – en mycket angenäm vistelse i stora staden Malmö med andra ord.

Jag bjuder på trevliga bakgårdar, mig själv, en vän i randigt och gratis böcker (förstå lyckan!!!)

DSC_0349DSC_0361 DSC_0364 DSC_0370

2 reaktioner på ”Vintage i Malmö

  1. Härligt! Malmö är en trevlig lite ”ruff” och bohemisk stad tycker jag. Har varit där två gånger i mitt liv. =D

    Gillar dina kattbilder, sååå fina!!!
    Vad roligt att du gillar den gröna färgen, hihi.
    Kram Madeleine

Kommentera

