Raw food house i Malmö

DSC_0444 DSC_0459 DSC_0469 DSC_0471

Berättade jag att jag för första gången i mitt liv testade den nya trenden Raw Food när jag var i Malmö? Av en ren slump faktiskt, jag gick förbi ett mysigt café och blev fika sugen, steg in och förstod först då vart jag hamnat. Klart att jag skulle prova när jag väl var där sa samvetet till mig, sagt och gjort, jag beställde in frukostmenyn och måste medge att det var något av det godaste jag smakat! Mandelmjölk i kaffet var gott, smoothien var fantastiskt och det där andra )som jag egentligen inte riktigt vet vad det var) var mumma för smaklökarna. Kika in HÄR om ni är i Malmö, ett stenkast från Triangeln ligger det.

 

”I vår restaurang serverar vi näringsrik, ekologisk och klimatsmart vegetarisk mat som aldrig är upphettad över 42 grader. ”
Raw Food House, Malmö

3 reaktioner på ”Raw food house i Malmö

Kommentera

