Fi och Gudrun Schyman

Hoppas att det inte gått någon förbi att Gudrun Schyman kandiderar till Feministiskt Initiativ (Fi) talesperson inför valet nästa år.  I och med detta och allas engagemang hoppas jag innerligt att vi kommer lyckas minst lika bra som vi gjorde i Simrishamn förra valet fast nu på fler orter i Svea rike. Heja Fi! Om ni inte kan se klippet ovan kan ni klicka HÄR.

http://www.svt.se/nyheter/sverige/schyman-vill-tillbaka-till-hetluftenfi

Här är jag (i prickigt) och större delen av gänget bakom Fi Ystad-Österlen

4 reaktioner på ”Fi och Gudrun Schyman

  1. Vad coolt!!! 🙂 Gudrun var min idol när jag var yngre. Hon gick framför mig i ett demonstrationståg en gång när jag var runt 16 år. Men jag vågade inte gå fram till henne då, haha. Jag fick avguda henne på avstånd istället. =D
    Kram Madeleine

  2. Nej men titta där stod du!! 🙂 Söt som en liten pärla
    Jag tycker om Emelies webbkurser, gillar upplägget och att man kan ta det när det passar! Hon är bra och pedagigisk. Rekommenderar! jag skulle vänta tills hon släpper något bra paketpris, om man inte vet vilken man ska välja! 🙂

Kommentera

