Hemma hos barndomsvännen Jonna och hennes Fredrik

 

Hemma hos min barndomsvän och hennes man hittar man inte bara massa musik och instrument, här bor även ärvda teakmöbler, loppisfyndade ramar och souvenirer från Gotland. Här bjuder jag på en härlig kompott från deras bo.

DSC_0381 DSC_0382 DSC_0388 DSC_0399 DSC_0412 DSC_0415

7 reaktioner på ”Hemma hos barndomsvännen Jonna och hennes Fredrik

  1. Där fanns ju en hel del juveler 🙂

    svar:
    Jag har ingen katt nu, eftersom det betyder att jag måste ta ansvar för det lilla livet i tjugo år (har haft två katter som blev över tjugo båda två). Idag skulle jag inte våga göra det åtagandet, eftersom vi kommer att resa mer och längre… och vi kommer vara hemifrån mer över huvud taget. Det vore inte rättvist mot en katt att få vara hemma ensam i långa stunder och bli bortlämnad vid resorna.
    Av samma anledning skaffar vi inte heller en hund. (älskar hundar) eller häst, som jag skulle vilja ha. Man blir för bunden. (om man ska vara en BRA matte).

    Var sak har sin tid. Jag har haft katter, hundar, hästar och en mängd andra djur. Jag kommer att ha det igen – när det passar in i vår livsstil.

    Kram/
    Fina Frun

Kommentera

