Finaste sjömanskavajen någonsin

DSC_0599

Det är sällan jag sminkar mig, kammar håret och tar på mig en klänning och det har aldrig hänt att jag dragit på mig en sjömanskavaj till det men så har jag aldrig förr ägt någon sjömanskavaj, inte fören nu, så det är kanske inte så konstigt att det aldrig hänt förr. Jag älskar den! Den hängde på en galge och ropade på mig och när jag insåg att det var en perfekt storlek så kände jag att vi hörde ihop, jag vet att jag fört tröjan på tal tidigare men den är så speciell för mig så den tåls att nämnas igen. sa jag att jag älskade den?

Idag har vi stått framför spegeln och övat på den HÄR frisyren som Emma tipsar om i hennes BLOGG och snart ska vi två tillsammans med en prickig klänning bege oss ut i snöovädret, vandra genom halva Ystad för att baka Polkagrisar hemma hos min bästa vän Ida. Det kommer bli ett äventyr för alla inblandade då vi aldrig gjort det tidigare, vi får se om resultatet blir godkänt eller om vi ska se det som en övning inför nästa gång.

4 reaktioner på ”Finaste sjömanskavajen någonsin

Kommentera

