När vi två blir en

Rut och Sune har verkligen funnit varandra, jag var så rätt att lilla Rut inte skulle trivas hemma hos oss men den oron är som bortblåst nu. Skönt! Idag skiner dessutom solen så humöret är på topp (vilket det inte var igår pga snöstorm här i Ystad och även pga misslyckat polkagrisbak) jag ska strax bege mig ut och spatsera längst havet tillsammans med kameran och finslipa lite på mina nya planer…

Hoppas ni har en fin dag där ute!

DSC_0616DSC_0623

9 reaktioner på ”När vi två blir en

  1. tvekade inte riktigt när jag tatuerade mig första gången, men då hade jag också tänkt på det i flera år! fundera tills du är säker och kör hårt sen! kram

  2. sötnöt, likt en liten vampyr!
    jag lovar att delge dig allt! Det ska bli spännande och skrämmande att utforksa denna mytomsbunda ohc romantiska stad! 🙂

  3. Underbara bilder!!!!

    Jajamen, det är loppisfynd från förra året faktiskt. =D Tanken är att jag ska ta upp dom till huset i Hälsingland när vi renoverat färdigt köket. Kommer göra sig finfint till frukostbordet när man kurar i kökssoffan. Hihi.

    Hur är det med dig annars?

    kram Madeleine

Kommentera

