Rut tittar ut

Min lilla donna blir tuffare och för varje dag som går, nu vågar hon sig upp i fönsterkarmen får att se promenerande människor, skällande hundar och flygande fåglar. Tur att jag har så många fönster så hon och Sune inte behöver slåss om fönsterplatserna, vad som inte är lika bra med många fönster är när de ska putsas. Vilket jag borde göra väldigt snart, så lilla Rut kan se bättre ut.

 

DSC_0655

DSC_0662

8 reaktioner på ”Rut tittar ut

  1. Fortfarande, så söt! Hur många katter har du?
    Sv: Joo har gjort hp en gång förut, halvkul. Festivaler kan vara knepiga, ganska mycket slump hur de blir tror jag! Men när det blir bra, blir det riktigt bra, och då är det värt det!

  2. Hon är ju så sööt!!
    Jag har inte varit på så många loppisar kring Ystad, vi har ju så många här, men jag håller med dig, här kan man verkligen fynda!!
    Dottern har en kompis som är väldigt intresserad av retro inredning och i somras när han hälsade på oss här i Skåne (han bor i Umeå) åkte vi runt på några loppisar. Han som är van vid att handla mest hos antikhandlare blev alldeles tokig när han såg hur billigt mycket var här!
    Ha det bra!
    Kram Camilla

  3. Sv. Jag visste väl egentligen hur det var, jag trodde bara inte att jag skulle reagera som en ”typisk svensk turist”. Men tydligen är det precis det jag är 🙂

    Rut gör sig fantastiskt bra på bild! 🙂

    Trevlig helg!

Kommentera

