…ungefär lika vanligt som att syrenen blommar på julafton

DSC_0703

 

Saker som jag gjort på sistone:
– Putsat alla mina fönster (sex stycken plus balkongdörr)
– Storstädat
– Dammsugit upp allt svart katthår från mina vita soffor som typ tar en evighet
– Storhandlat, med min cykel
– Kommit på skit mycket roligt pyssel att göra när det ges tid
– Jobbat
– Haft ont i ett knä och haltat mig fram under tiden jag gjort ovanstående ting
– Fått skit många roliga mail om sådana där saker som man inte får säga utan bara berätta att det är så roligt
– Borstat mina kattor väldigt mycket eftersom jag försöker hålla mina soffor vita efter ingripandet med dammsugaren

Ovan nämnda händelser symboliserar för övrigt mitt vardagsliv som det ser ut mest hela tiden 

 

Saker som händer ikväll:
– Jag ska dricka öl
– Jag ska ut på puben

Dessa två saker sticker ut en smula då besök på puben och öldrickande tillhör yttersta ovanligheter i mitt liv, ungefär lika vanligt som att syrenen blommar på julafton.

5 reaktioner på ”…ungefär lika vanligt som att syrenen blommar på julafton

  1. Låter väldigt roligt, eller kanske lite tröttsamt med katthåren då 😉 Det där med fönster… en dag som denna, när solen skiner, så ser jag behovet av att putsa mina fönster. Kanske, kanske gör jag det idag 😉 Kram vännen!

Kommentera

