Prickigt, randigt och turkos i vår

 

 

Idag blåser det storm i Ystad och snön yr åt alla håll och troligen kommer det mer snö senare under dagen. Men jag hänger inte läpp för det! Jag plockade fram några av mina klänningar som ska sys om och justeras lite inför våren och sommaren, på så vis håller jag vår här inne i hemmet även om det råder vinter utanför.

DSC_0010 DSC_0011

4 reaktioner på ”Prickigt, randigt och turkos i vår

  1. Vad skönt att jag kan sprida lite värme :). Här har det inte snöat alls idag! Väntade mig värsta snökaoset i morse när jag vaknade, men inte då. Kommer väl i natt nu när jag tycker det lika gärna kan låta bli… Och jag som tänkte sätta på sommardäcken denna veckan!

Kommentera

