Ni frågar. Jag svarar

Har du instagram?
Jo, jaa det har jag men måste lära mig att använda den också. Denfinaina tror jag att jag heter. Peppa mig lite så kommer jag säkert igång!

Vad jobbar du egentligen med?
Jag jobbar på ett auktionshus vilket är ytterst angenämt

Hur många katter har du?
Två. Sune och Rut.

Hur gammal är du?
Konstigt att denna fråga dyker upp med jämna mellanrum. I alla fall så är jag 24 år.

Vad använder du för kamera?
En Nikon D5100, älskar´n!

Är du feminist?
Självklart.

starka tjejer

 

Undrar ni något mer? Fråga på.

 

 

2 reaktioner på ”Ni frågar. Jag svarar

  1. Feminist har jag varit hela livet men lärde mig dess innebörd när jag var en sisådär 15 år och läste boken ”Fittstim”. Jag slukade boken och minns att jag tyckte den var så himla bra. 🙂

    Jag gjorde faktiskt en påskpresent idag. Fast det kommer jag inte visa på bloggen förrän till påsk. =D

    Kul by the way att läsa lite mer om dig. 🙂

    Kram kram Madde

Kommentera

