En stillsam påsk, tror ni ja!

Ni ska veta att även om jag inför helgen hängde av mig klänningen och sjömanströjan så betyder det inte att jag gått i ide. Nu under påsken lever jag i gummistövlar och boots med stålhetta, jeans och täckjacka anpassad efter det lantlivet. Jag lagar häststaket, matar vildkaniner och pratar med hönorna eftersom jag inte pratat med någon människa på hela påsken. Det är jag och djuren och vi trivs förträffligt bra ihop.

20130330-184157.jpg

20130331-120240.jpg

20130330-184232.jpg

5 reaktioner på ”En stillsam påsk, tror ni ja!

Kommentera

