Vårpimp och auktionsfynd

DSC_0425 DSC_0440 DSC_0448

Tänk vad helgen springer iväg fort (jag är ledig måndagar så därför räknas även gårdagen som helg för min del). Jag har tillbringat över 20 timmar framför datorn med nerdragna persienner, jag upptäckte en för mig ny serie som jag inte sett innan. Nu fårstår att jag blev fast och ”vaknade” inte ur min dvala fören ett dygn senare.  Game of  thrones, vilken serie! Jag är fast. Liksom jag är för Mad man, Walking dead och Once upon a time. Vilken serie nörd jag är inser jag nu…
Men jag hann också vårstäda hemmet lite, nya gardiner kom upp i sovrummet, vad tycks? Fyllt på frysen har jag också gjort med både mazariner och biskvier, det sistnämnda var första gången för mig och jag tycker resultatet  blev bra för en nybörjare.
Fast det bästa av allt, jag har köpt ett matsalsbord! Ett runt bord med två iläggsskivor och sex stolar knep jag hem ifrån Auktionshuset Syd här i Ystad, en nätauktion som jag tycker att ni ska gå in och spana på HÄR.

9 reaktioner på ”Vårpimp och auktionsfynd

  1. Så fint du ser ut att ha det hemma! 🙂
    Jag gillar serier jag med men Games of t. Har jag inte alls fastnat för. Många gillar den men jag tycket det är alldeles för grov(eller hur en nu ska uttrycka sig) Har du sett The Followings då? Annars tipsar jag om den nu! 🙂 kram

  2. Åååh! Game of Thrones. Det är en superb serie. Men böckerna är så underbara och man bara drunknar i dem.
    Gillar du att läsa så är det ett fint tips.

  3. Vårlikt på alla sätt och vis! Och det rör ju på sig utanför fönstret också 🙂 Gillar verkligen tapeten, och honeycomb-bollarna är ju bara så söta.

    Kram

Kommentera

