Besök av Radio Kristianstad

Idag på förmiddagen dukade jag fram med kaffe i muminmuggar och nybakta biskvier, jag har nämligen precis kramat hej då till reportern från Radio Kristianstad som var här på förmiddagskaffe. Det är nämligen så att jag är projektledare för ett projekt som är nominerade till Årets ungdomssattsning i Skåne, så idag var radion här för en intervju som kommer sändas idag eller imorgon. När jag kan visa upp resultatet tänkte jag berätta mer om vad det är för projekt, en liten ”cliffhanger”! Jag kan dock avslöja att det innehåller ponnyhästar.

DSC_0490

3 reaktioner på ”Besök av Radio Kristianstad

  1. Tack för fina ord på min blogg:) och om du vill ha resetips kan du kolla in min nya post.

    Ha en underbar helg med hopp om vårsol

    LOVE Maria

  2. Så kul och vad duktig du är 🙂 Ska försöka lyssna på det. Du undrade om mina hundar, frallorna är min dotters ( Inga och Billy) Vi har de två stora ( En Schäfer och en Hovawart ) Ha en bra dag. Kram Anna

Kommentera

