Fina ina i radio och galaklädsel

http://m.sverigesradio.se/artikel/5504106?programId=101

Vet inte hur det ser ut för er, men förhoppningsvis kan ni klicka på länken ovan och höra mig prata om projektet jag nämnde igår. Nu är det dags för gala och jag hoppas att vi vinner pris för årets ungdomssattning!

20130413-153614.jpg

8 reaktioner på ”Fina ina i radio och galaklädsel

  1. Klackarna i taket! och snygga är dom oxå!
    jag tycker man måste visa baksidan oxå.. så att säga.
    Allt kan bli lite väl tillättaglagt och ljuvt ibland på bloggar… ibland känner jag bara för att
    publicera en stor bajskorv för att jämna ut det lite…

Kommentera

