Blommande orkidee

Åter till verkligheten. Vi vann alltså en utmärkelse som Årets Ungdomssatsning på en gala arrangerad av Livet på landet (Lasource/Leader, paraplyprojekt tillhörande EU kan man säga) och jag hann vara med i radion i lördags och imorgon är det dags igen, mellan varven har det blivit ett par tre tidningsintervjuer också. Ponnyagility har aldrig varit så eftertraktat som nu!

Annars väntar jag in våren här i Ystad, orkideerna står vilken dag som helst nu i blomm! Jag jobbar på med företaget och lovar att berätta mer så snart jag har lite mer material att visa upp. Ringde också på en Blocket annons igår, ett teakskrivbord för trehundra! Men såklart var jag inte först…Jag behöver ett skrivbord mer än någonsin just nu!

DSC_0495

DSC_0505 (2)

4 reaktioner på ”Blommande orkidee

  1. Sv: Jaa, det kan man faktiskt behöva ibland 😉 och det är därför som jag åker på spa i helgen, ska bli så skönt att bara få vila upp sig och slappna av hela dagarna =)

    Vad ska du hitta på i helgen?? 🙂

Kommentera

