Fjolårets sommarbete

Nu har vi haft väldigt fint väder de senaste dagarna, jag har fått flytta på några blommor för att de har fått det för varmt framför solen. Vinterjackan är bortplockad (igen) och igår behövde jag inga vantar när jag cyklade till jobbet. Jag tror våren är här nu, på riktigt. Helgen som kommer är vigd till stallet då jag ska rensa sadelkammaren och putsa massa läder och givetvis motionera hästarna. På tisdag kommer Skånska Dagbladet till stallet för att göra ett reportage, liksom Ystadsallehanda, Lokaltidningen och Sydsvenskan gjort innan dem. Det har blivit värsta media vågen efterutmärkelsen så just nu svävar jag på moln faktiskt!

Men jag hoppas att jag kan återgå till verkligheten nästa vecka, det är mycket att jobba med nu när företaget lanseras och den där hemsidan som jag trodde att det bara var att slänga ihop visade sig vara en riktig utmaning. Det råkar inte vara så att någon av er är duktiga på att bygga hemsidor från WordPress?

DSC_0079 DSC_0077 DSC_0074

2 reaktioner på ”Fjolårets sommarbete

  1. ÅHHH vilka fina bilder:) jag älskar hästar och funderar på att börja rida här i GBG. Skön blogg du har

    Om du vill se en vacker lägenhet kan du kolla in min blogg:)

    ha en skön vecka

    LOVE Maria på inredningsvis.se

Kommentera

